نکونام: باید هوشیار باشیم بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد هانسی فلیک اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی استقلال در لیست بعدی چند ملی‌پوش دارد؟ گوهری خیال بازگشت ندارد بونجاح در لیگ عربستان ۱۱ بازیکن پرسپولیس برای بازی با استقلال مشخص شدند
سرخط خبرها

استراماچونی: به زودی برای پیروزی به ایران برمی‌گردم

  • کد خبر: ۱۱۶۶۴
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
استراماچونی: به زودی برای پیروزی به ایران برمی‌گردم
نشریه ایتالیایی گاتزتا از قول استراماچونی نقل قول کرده که او خطاب به هواداران استقلال گفته که به زودی و برای پیروزی به ایران برمی‌گردد.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه ایتالیایی گاتزتا به نقل از استراماچونی صحبت‌هایی نقل کرده و گفته استراماچونی به هواداران استقلال در ایران پیام داده و گفته به زودی، برای پیروزی به ایران برمی‌گردد.

در مطلب گاتزتا از قول استراماچونی آمده:" با وجود مشکلات زیادی که در استقلال وجود دارد، تیم استقلال و هواداران به من محبت دارند و من مایلم به ایران برگردم و تلاش برای کسب قهرمانی را ادامه بدهم".
در این گزارش اشاره شده که استراماچونی امیدوار است در بازگشت به ایران مشکل پرداخت‌های مالی به او حل شده و پرداخت‌ها انجام شود. مشکلی که باعث جدایی او از این تیم و خروجش از ایران شده بود.

در همین حال باشگاه استقلال رسما اعلام کرد: کلیه مطالبات استراماچونی توسط اسماعیل خلیل‌زاده به سفارت ایران در ترکیه تحویل داده شده است و سفارت ایران در ایتالیا ضمانت پرداخت این پول به حساب اعلام شده توسط آقای استراماچونی را داده است.

 

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->